Jak kupować?

Staramy się, aby nasza strona była jak najbardziej intuicyjna a zakupy na niej łatwe i przyjemne. Poniżej kilka wskazówek, które pomogą Ci zoptymalizować proces składania zamówienia :)

Zakupy w kilku krokach:
Jak znaleźć produkt, który Cię interesuje? Jest kilka możliwości:

1 - możesz po prostu skorzystać z wyszukiwarki, która znajduje się na samej górze strony głównej. Wpisz nazwę produktu, który chcesz wyszukać i wciśnij Enter.

2 - skorzystaj z umieszczonych na stronie (w nagłówku) kategorii. 

3 - zerknij czy produkt, który Cię interesuje nie jest umieszczony na zdjęciach znajdujących się u dołu strony głównej. Jeśli jest - po prostu kliknij w zdjęcie.

 

Niektóre produkt posiadają warianty. Oznacza to, że przed dodaniem produktu do koszyka musisz zdecydować, którą opcję wybierasz (np. kolor produktu). Aby dokonać wyboru kliknij na właściwy kwadracik umieszczony nad opcją dodania produktu do koszyka. Pamiętaj też o określeniu ilości produktu. Jeśli nie dokonasz zmiany w tym zakresie domyślnie do koszyka doda się jedna sztuka (ilość możesz zmienić również w widoku koszyka).

W widoku zawartości koszyka zweryfikuj swoje zamówienie. Zwróć uwagę czy zgadzają się same produkty, ale też ilości i warianty. Na tym etapie jest również możliwość dodania kodu rabatowego do zamówienia. Jeśli taki posiadasz zaznacz "mam kupon rabatowy" i wprowadź go. Jeśli wszystko się zgadza przejdź do następnego kroku klikając "zamawiam".

Na kolejnym ekranie czas na podjęcie decyzji co do opcji dokonania zakupu. Możesz zarejestrować u nas konto jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś/zrobiłeś (polecamy, ponieważ to umożliwi Ci dołączenie do naszego programu lojalnościowego). Możesz zrobić zakupy bez rejestracji lub zalogować się do posiadanego już konta. Poza logowaniem się e-mailem i hasłem jest jeszcze możliwość wykorzystania w tym celu Facebooka lub konta Google.

W następnym kroku określ metodę płatności oraz sposób dostawy zamówienia.

Podsumowanie to czas na ostateczną weryfikację i potwierdzenie złożenia zamówienia.

Stany dostępności
W naszym sklepie udostępniamy możliwość składania zamówienia tylko na produkty, które są dostępne. Jeśli jakiegoś produktu nie ma - zobaczysz odpowiedni komunikat. Jeśli dany produkt możesz dodać do koszyka i złożyć zamówienie oznacza to, że towar jest dostępny i zostanie do Ciebie wysłany najszybciej jak będzie to możliwe. Do realizacji zamówienia przechodzimy po zaksięgowaniu Twojej płatności i dajemy sobie 1 dzień roboczy na wysłanie go do Ciebie od tego momentu.  

 

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
W dowolnym momencie możesz sprawdzić status swojego zamówienia po zalogowaniu na swoje konto. O zmianach statusów będziemy również informować Cię mailowo. W razie dodatkowych pytań napisz do nas na: kontakt@koweko.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl